
Voorraden & Levertijden
Is de poster/canvas van mijn keuze op voorraad?
Onder ieder artikel dat op onze website wordt aangeboden staat de actuele voorraad. Als een artikel niet op voorraad is, staat er bij dat hij is uitverkocht.
Wat is de levertijd van mijn artikel?
Als een artikel voorradig is en op werkdagen vóór 14.00 uur wordt besteld versturen we het dezelfde dag. Het is dan aan de verzendmaatshappij hoelang deze erover doen. U krijgt een code om uw product te volgen.
Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt wordt de levertijd van jouw hele bestelling gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Bij bestellingen van groter volume is het mogelijk om een deellevering aan te vragen. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar info@captureddecay.nl
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Verzending & Betaling
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen: € 6,95 (incl.BTW) bij kleine artikelen en € 12,50 (incl.BTW) bij grote artikelen.
Hoe word mijn bestelling verstuurd?
Onze bestellingen worden verstuurd in stevige kartonnen dozen of zakken, aangepast op het formaat van je bestelling. Waar nodig wordt het nog extra verpakt met bijvoorbeeld plastic.
Op het moment dat je bestelling verzendklaar staat ontvang je een email. Deze email is voorzien van traceergegevens (track & trace). Klik op de link om je bestelling te volgen. Wanneer je inlogt op je account dan zie je dat je bestelling op “verzonden” staat.
Wordt een pakket bij je aangeboden terwijl je niet thuis bent, dan zal de bezorger het pakket indien mogelijk afleveren bij de buren. Zijn de buren ook niet aanwezig, dan zal de bezorger een 'Niet Thuis Bericht' achterlaten in de brievenbus. Via de website van de bezorgdienst kan je met het ontvangen 'Niet Thuis Bericht' bepalen wanneer het pakket opnieuw bij je aangeboden moet worden. Ook kan je via de website van de bezorgdienst aangeven of je pakket bij de buren geleverd mag worden of juist niet.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt je bestelling op verschillende manieren afrekenen. Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethodes aan: iDEAL, Paypal en Klarna. Klarna is niet mogelijk voor zakelijke klanten.
Wanneer het niet lukt je bestelling af te rekenen, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 16.00 uur. Je kunt ons ook mailen op info@captureddecay.nl
We streven ernaar je binnen 48 uur te antwoorden.
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
Problemen, klachten of retourneren
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu?
Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten. Zodra je na het plaatsen van je order de bevestigingspagina hebt gezien, is je bestelling bij ons aangekomen. Door in te loggen op captureddecay.nl kun je de status van jouw bestellingen altijd controleren. Uiteraard mag je ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
Helaas kunnen wij niet voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt. Mogelijke redenen hiervoor zijn:
- Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
- De bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden. Dan vind je de e-mail in de ongewenste mail.
- Het e-mailadres van captureddecay.nl staat tussen de geblokkeerde afzenders.
Wat te doen bij een klacht?
Je kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, je naam en adres. Je kunt de mail sturen naar info@captureddecay.nl. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord over de afhandeling van je klacht.
Hoe retourneer ik mijn artikel?
- Je kunt je bestelling tot en met 14 dagen na ontvangst annuleren en de koopovereenkomst herroepen. Na herroeping heb je vervolgens nog 14 dagen om de producten terug te sturen naar onderstaand retouradres. Posters kunnen niet geretouneerd worden.
- Artikelen dienen ongebruikt, compleet, in originele staat en in de originele verpakking te worden geretourneerd.
- Is een artikel beschadigd bij je aangekomen, maak dan alsjeblieft meteen een foto van zowel de beschadigde verpakking als het beschadigde artikel en stuur deze naar info@captureddecay.nl met je Naam, adres en bestelnummer.
- Verpak het te retourneren artikel voor verzending in een stevige verpakking om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen, het liefst de originele verpakking.
- Je ontvangt je volledige aankoopbedrag terug. De kosten voor het retour sturen van het product zijn wel voor eigen rekening. Bewaar de track & trace code en het afgiftebewijs van PostNL totdat de terugbetaling is uitgevoerd.
- Zodra het artikel onbeschadigd en in de originele productverpakking door Captured Decay retour is ontvangen, nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op. Terugbetalingen worden zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping uitgevoerd. Je ontvangt je geld via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald.
- Je mag de producten beoordelen/gebruiken zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Wanneer je de producten op een andere wijze gebruikt dan hiervoor beschreven is en er hierdoor beschadigingen aan het product ontstaan, dan ben je voor deze waardevermindering aansprakelijk.
Hoe kun je artikelen retourneren vanuit Nederland / België?
- Stuur een mail naar info@captureddecay.nl Vermeld daarin de de reden van retour en het ordernummer.
- Schrijf de reden van je retour op de pakbon, en voeg deze bij het pakket.
- Je kunt je pakket op eigen kosten retour zenden naar:
Captured Decay
Plaats 13
8224AB Lelystad
Nederland
- Bewaar het verzendbewijs om je pakket te kunnen volgen.
